:: 
Nyitólap » Ügyintézés » Általános tájékoztató elektronikus ügyintézési szolgáltatásról

Általános tájékoztató elektronikus ügyintézési szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek részére

Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

  1. segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
  2. technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
  3. ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
  4. kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
  5. intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
  6. SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

Tetejére
Az oldal működéséhez elengedhetlenül szükséges sütik engedélyezése
Statisztikai sütik használatának engedélyezése
Közösségi portál kapcsolat használatának engedélyezése