:: 
Nyitólap » Település » Hírek » Régió hírei

Változik az ügyintézés a kormányablakban

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban – Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

A magyar állampolgárok 2020. március 12-ét követően lejáró, Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényes.

Az elkészült okmányokat postai úton kézbesítjük.

Kormányablakos időpontfoglalás telefonon a 1818-as központi számon lehetséges.

A cím: 2100 Gödöllő, Kotlán Sándor utca 1-3.

Tetejére