:: 
Nyitólap » Település » Hírek » Országos, közérdekű hírek

Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

 

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.


A fővárosi (IX. kerület, Vaskapu utca 33-35., XIII. kerület, Dózsa György út 128-130., XIV. kerület, Gvadányi utca 69.), és a megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitvatartása:

hétfő

08.30 – 16.00

kedd

08.30 – 12.00

szerda

08.30 – 16.00

csütörtök

08.30 – 12.00

péntek

08.30 – 11.30

 Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.  

  

Üdvözlettel:

Salgó Attila

sajtóreferens

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóság

Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály 1.

Titkársági Osztály

Tetejére